Taas jomottaa, sattuu, pelottaa, ahdistaa. Perkele! Ihmeellistä jomotusta ympäri kehoa. Joka puolella. Viipyy aina hetken jossain ja siirtyy sitten eri paikkaan. Voi olla flunssavirusta joo, todennäköisesti johtuu stressistä. MUTTA, minähän olen varma, että se on jonkun reumasairauden tai muun aivan helvetin tappavan taudin alku taas. Ja minä tiedän sen! En tietenkään ole asiasta varma, sillä enhän muuten tressaisi... Ärsyttävältä joka tapauksessa tuntuu. Minä vaan otan pelon komerosta ja puen päälleni heti kun elimistöni ei ole ihan täydellisen normaalin tuntuinen. Voisin tuon pelko-puvun antaa kierrätykseen.

Siis oikeasti minua vaan sattuu joka paikkaan hetken aikaa, vähän pisteleekin. Mistä helvetistä noita oireita piisaa? aina vaan tulee lisää... Miten tästä vitun stressistä pääsee eroon?!???

SOI: Bill Laswell - Bhajan-Aum = Jotain rentoutushässäkkää. Ihmehyminää, enkä minä ole edes rento.