Minullapa on. Eli elohiirihän on lihasnykimistä ja minulla se johtuu stressistä. Ajattelin, että mitäs helvettiä, kun alkoi nykimään vatsalihas. Sitten aloinkin taas stressaamaan siitä, ja sitten alkoi jo pienimuotoinen ihon pistelykin ja vatsaan sattui. Eli täällä taas ollaan - Stressauksen tiellä!

Minä siitä sitten miettimään, mistä moinen johtua voisi. Elämähän hymyilee ja kaikki on ihan kunnossa, jopa jalat, mikä on ihmeellistä. Syy löytyi: Olympialaiset ja ennenkaikkea jääkiekon loppuottelu. Eikö olekin hurjaa? Totta se on. Mietin yölläkin kun heräsin, miten saisin pelailtua työni niin, että näkisin finaaliottelun. Ja olen stressanut siitä jo kauan, vaikken tiennytkään, onko Suomi finaalissa. Eikös ole fiksua stressata jääkiekkomatsista oireita itselleen?

Elo on ollut mielenkiintoista viime päivät. Neiti on ollut vapaalla ja minä töissä. Tuli meille pieni eripuraisuuskin... Otin vähän itseeni, kun Neiti oli ollut tietokoneella koko ajan, kun olin töissä. No ei sekään vielä mitään, mutta se, että hän oli myös ircannut koko ajan. Tai itseasiassahan se ei ole sekään se juttu, VAAN se, että samaisella irc-kanavalla on vakiojäsenenä myös henkilö, jolla on ollut joskus jotain "vispilänkauppaa" Neidin kanssa. Kiitos sille, joka keksi mustasukkaisuuden! Mutta ärsyttää se silti, vaikka järjellä ajateltuna ei olekaan mitään pelättävää.

Kunto alkaa olla kohdillaan ja tässä mietitään, että miten sumplisi itsensä bänditreeneihin 400 kilometrin päähän ensi viikonloppuna. No eiköhän tuo onnistu.

SOI: Riverside - Loose Heart = onkohan tää soinut ennenkin? se kertoo vaan laadusta jos on!