Eipä tässä voi testata, kun Neitiin on iskenyt hammaspeikko. Itselle tuli pienimuotoinen kesäflunssa, kun tiistaina oli kaatosateessa tekemässä vetoharjoitusta urheilukentällä. Yllättäen tuli tämmönen pikku nuha-flunssa justiin alla tärkeiden kisojen. Toivotaan, että se parin päivän lepäilyllä tästä paranee. Itseasiassa olin käydä jo stressauksen porteilla, kun kurkkukipu alkoi sellaisella palantunteella kurkussa. Tässä kun on vielä muutenkin ollut paljon järjestettäviä asioita, joten stressin mahdollisuus on ollut. Helpotus kuitenkin, että se olikin vain flunssaa.

Kunto on kova. Ainakin hyvä. En ole pitkään aikaan pystynyt treenaamaan näin hyvin. Vähän tuo oikea penikka vihoittelee, mutta olen tehnyt mielettömän määrän harjoituksia säärien lihaksiston vahvistamiseksi. Hierontaan tässä pitäisi päästä. Hierojat vaan tahtovat olla kesälaitumilla juuri nyt. Hyvät sellaiset nimittäin. Jännää, että tällä hetkellä muut seuran miehet ovat kipeänä ja minä en. Toivotaan, että minä pysynkin terveenä.

Neiti on ollut kovin kiukkuinen viime aikoina. Ei varsinaisesti minulle, mutta muuten vaan. Välillä se on tosi väsynyt ja muuten pyörii sitten tulipallona ympäriinsä. Kaikki pikkuasiat ärsyttävät mielettömästi sitä ja minä en uskalla sille juuri jutella. Sitten se sanoo, ettei saa tarpeeksi huomiota. Miten voisin sitä antaa, kun en pääse edes lähelle ilman sihinää ja kynsimistä. Nyt vaan on joku kiukkukausi hällä. On se välillä kyllä tosi ihanakin, mutta vähän semmoista hirmuamista on ilmassa.

Sen exä, se jo aiemmin mainittu, kirjoittelee ihan ihmeviestejä Neidille. Häiritsee jopa. Kertoo nähneensä unta, ettei Neidillä ole kaikki hyvin ja välillä taas manaa, ettei Neiti osaa olla tukena kun hänellä on nyt niin vaikeata. Minun Neitini ei jumaliste ole mikään murheiden kaatopaikka! Vaikka hän välillä sitä virkaa toimittaisikin, niin ainoastaan minulle. Ei todellakaan tarvitse kärsiä syyllisyyttä siitä, miten exä pärjää kun sen miljoonas nainen jätti sen taas!

Menen tästä itseäni parantelemaan. Kiitos ja kuulemiin. 


1. Kolme itsessäsi eniten vihaamaasi asiaa?

  • Sairauksien pelko
  • Paikkojen hajoaminen
  • Mustasukkaisuus

2. Kolme kompleksisinta ihmis(siin liittyvää)suhdettasi?

  • Katri = Saatanan egoisti
  • Terhi = Aavistuksen tuuliviiri
  • Anja = Naapurimökin snobitäti

3. Syyt kolmeen kompleksisimpaan ihmissuhteesi?

  • Olen liian vaatimaton tykätäkseni ihmisistä, jotka kehuvat itseään
  • En jaksa joka sekunti vaihtelevia mielipiteitä
  • Olen liian "rokkipoika" hienostonaisen mieleen

4. Kolme muussa kuin itsessäsi vihaamaasi asiaa?

  • Oikeudenmukaisuuden puute
  • Perseennuolijat
  • Byrokratia

5. Kolme arkipäivän pelkoasi?

  • Se terveyden menettäminen
  • Että Neidille tapahtuisi jotain
  • Rahan loppuminen

6. Kaksi viimeksi syömääsi lääkettä?

  • Ketorin Hot
  • Kortisonitabletti
  • Ibumax

7. Missä olet vuoden kuluttua?

  • Samassa kaupungissa nauttien kesälomastani

8. Seksuaalisuutesi?

  • Voimakas oikeassa seurassa ja oikea seura on Neiti

9. Kolme eniten itsessäsi arvostamaa asiaa?

  • Järjestelmällisyys
  • Maltillinen suhtautuminen kriisitilanteisiin
  • Looginen päättelykyky

10. Kolme terapeuttisinta ihmis(iin liittyvää) suhdettasi?

  • Neiti = Pelasti minut pahalta
  • Serkku J = Monesti rentouttavinta seuraa
  • Matti S = Niin huoleton ihminen, vaikkakin aika juntti

11. Syyt kolmeen hoitavimpaan ihmissuhteeseesi?

  • Tavallisen epätavallinen tyttö, joka osaa ajatella niinkuin miehet välillä
  • Tuntenut minut pisimpään. Tuo minusta esiin nörtit puoleni ja minä hänestä seikkailunhalun
  • Lenkkiporukan ydin. Syy juoksuharrastukseni jatkumiseen.

12. Kolme muussa kuin itsessäsi rakastamaa piirrettä?

  • Hyvä huumori
  • Pilkunviilauksen puute
  • Rohkeus hulluihin päätöksiin

13. Kolme arkipäivän iloasi?

  • Juoksu ja harjoittelu
  • Musiikki ja Neiti
  • Hattrick ja nettipokeri

14. Kaksi viimeksi lopettamaasi lääkettä?

  • Somac = vatsavaivalääke
  • Zyrtec = allergialääke olemattomaan allergiaan

15. Missä olit vuosi sitten?

  • Jyväskylässä aika huonossa kunnossa, mutta töissä silti

16. Ihmisyytesi?

  • Mitä ihmisyydellä tarkoitetaan? Tuskin minä mikään robottikaan olen.

SOI: Blackfield - Open Mind = Porcupine Tree-tyylistä poppia, enemmän tyttömakuun.