On tapahtunut kaikkea ja toisaalta ei yhtään mitään. Neidillä oli keuhkoputkentulehdus ja minulla flunssaa myös. Jalat on nyt jotenkin kestänyt treenausta ja mielikin on ollut pääosin hyvä. Koulussa on paljon hommia ja töitä on silleen sopivasti. Rahaakin on ihan ok ja olen jopa soitellut. Elämä porskuttaa varsin hyvissä merkeissä eteenpäin. Välillä vaan tuntuu, että kaipais jotain muutakin...

Kyllähän minä suurinpiirtein tiedän mitä tästä puuttuu: Sukulaiset ja seksi. Sukuloimaan ei ole ehtinyt kun on ollut niin pirusti tekemistä. En ole siskoanikaan nähnyt varmaan kolmeen kuukauteen. Serkun näkemisestä on yhtä kauan. Pitää yrittää kyllä siellä serkulla pistäytyä esim. parin viikon päästä. Alkaa hajoamaan pää samassa paikassa kun on sata vuotta.

Seksinpuute ei taas johdu kyllä halun puutteesta kummallakaan. Molemmat ollaan vaan oltu flunssassa ja tujut lääkkeet vähentävät pillereiden tehoja. Tässä nyt odotetaan kummankin lääkityksen loppumista. Toisaalta ei se flunssaisena ole niin hehkeääkään. Nuha kun ei lähde nussimalla.

Pientä kiukkua on ollut tässä ilmassa molemminpuolin. Minä manaan Neidille siitä, että kaikki hänen kaverinsa tekstaavat hänelle vain silloin kun niillä menee huonosti. Ja vaikka heistä ei muuten kuulu mitään, niin heidän tekstatessaan minä jään taka-alalle ja Neiti on poissaoleva. Neiti taas on minulle kiukkuinen jos lähetän tytöille sähköpostia tai puhun koulukavereistani. Heistä suurin osa on alan takia tyttöjä/naisia. Tuppisuunako, perkele, pitäisi siellä istua. En ymmärrä mitä eroa on siinä, että Neiti tekstailee poikien/miesten/ex-heilojen kanssa ja siinä, että minä meilaan kavereilleni/koulukavereille? Minä en koskaan edes tekstaa ex-heiloille ja muutenkin tekstaan kyllä tytöille ylipäätään julmetun harvoin. Kuitenkin Neidillä on oikeus suuttua. Jos minä mainitsen asiasta, on vastaus: "Ei tästä kannata suuttua, nää on vaan kavereita ja ihan tavallisia asioita jutellaan." Pojat ei nähtävästi voi jutella tavallisista asioista. Olenkin aina viesteissäni ja maileissani kysellyt tyttöjen seksielämästä ja siitä, miten voisimme pettää Neitiä.

SOI: Eppu Normaali - Hipit Rautaa = Eihän tätä tarvitse selittää, eihän? Mukanalaulettavat sanat.