Kyllähän sitä löytyi. Pakko oli tyytyä nykyisen kotikaupunkini tarjontaan. Onneksi tarjonta onkin Suomen parhaasta päästä. No joo, kysehän on tietenkin urheiluseurasta. Nyt on vaihto tehty. Oli vain kaikkien tapahtumien summa vaihtaa tänne edustus. Katsotaan nyt minkälaista katkeruutta vaihto tuo tullessaan... Se kun on aina semmoinen ristiriitainen tapahtuma. Mutta nyt se vain oli välttämätöntä.

Neidillä on ollut kyllä paha syysmasis ja kiukutus. Mikään ei tunnu olevan hyvin. Teen koulun ohella kahta työtä niin tokihan yhteistä aikaa on aika niukasti. Neiti ei vaan tunnu tajuavan, että ei sitä paljoa sen vähempää ole kuin ennenkään, sillä Neitihän on kolmivuorotyössä ja on itsekin 9 tuntia päivässä jossain muualla. Toiseksi olen nyt koulun myötä saanut uusia kavereita, niin jonkinlainen kateus ja mustasukkaisuus on Neidissä herännyt. Miksi minulla saa olla kavereita, kun ei Neidilläkään ole. Tai ei monta ainakaan. Minkä minä sille voin, jos olen sosiaalisempi kuin Neiti? Myös tuo mustasukkaisuus ihan joka saatanan pienestäkin jutusta raivostuttaa välillä.Neidillä saa kyllä olla mesessä poikatuttuja, mutta jos minä kirjoitan kaverini kihlatulle niin heti on naama vääränä. Perseestä! Olin myös luokkani kanssa syömässä. Tulin 22.45 kotiin. Olin kuulemma niin myöhään. Kiukutteli siitäkin sitten pari tuntia.

Kuitenkin olen nyt huomannut, ettei jaksaminen riitä. Tai se ehkä, muttei aika kouluun ja juoksuun mitenkään. Olen siis vähentämässä, jopa lopettamassa toista työtäni. Vähemmän rahaa, mutta ainakin näennäisesti enemmän aikaa, myös Neidille.

Joku flunssavirus on ollut nyt pari viikkoa päällä. poskia kuumottaa, mutta lämpö ei ole. Ei vaan oikein jaksa. Kävin vastaanotollakin, odottelin siellä 8 tuntia. Ei mitään. Kaikki ok. Joku virus voi olla. Saatana.

Nyt pitää syödä. Nälkäkin, perkele!

SOI: Yes - Heart Of The Sunrise = Progea, mutta ankee laulajan ääni.