Elämä on oikein hienoa tällä hetkellä. Televisiosta tulee joku uskomaton teinixihqdaa-leffa. Vähänx vitun siistii. Surullista, että se elämä on oikeasti tollasta. Tommosia tosi onnettomia teinineitoja (miksei poikiakin) on vaan helvetin paljon. Tuli vaan mieleen sitä katsoessani, että  on se vaan hienoo, etten ole tollasiin  piireihin sotkeutunut. Urheilusta on siis hyötyäkin. Vaikka on ollut vaivoja, niin silti olen suhteellisen terve. Mitä nyt pieni hypokondria vaivaa. Minulla on töitä, vaikken rikas edelleenkään ole. Lisäksi minulla on maailman mahtavin kihlattu!

Neiti on hieman ollut äksy, mutta kyllä se on ollut vastapainoksi tosi ihanakin. Sitä surettaa kun ei uuden asunnon ja huonekaluhankintojen jälkeen jää oikein paljoa rahaa. No joo... Minun mielestäni sitä kyllä jää tarpeeksi, mutta onhan se erilaista kun on tottunut yksin elämään ja siihen ettei rahaa kulu paljon. Neiti siis. Minä kun en urheilun takia ole paljoa töissä ollut, niin aina tottunut elämään sillä 100€/kk budjetilla. Ei sureta ei. Minua meinaan.

Kaikille myös tiedoksi, jopa punalettiselle tytölle, että kyllä me Neidin kanssa keskustellaan paljon ja ei täällä juurikaan tule kerrottua mitään, mitä en Neidille kerro. Neiti ei vain tiedä blogista. En pui täällä asioita, joita en uskalla Neidille sanoa. Neiti tietää kyllä suurimmaksi osaksi mikä minua ärsyttää ja jos ei poikkeuksena jotain tiedä, niin teen sen selväksi hänelle kyllä. Eli meillä menee kyllä Neidin kanssa oikein mainiosti. Olen vain Pohjanmaalta kotoisin, niin kaikki asiat "kuuluu" esittää kohtuullisen negatiivisina. =)

Juoksusta sen verran, että kulkee. Perkele, että se kulkeekin. Pelottaa oikein. Nyt pitää vähän jarrutella, että saa terveenä pysyä ja hieronnankin jo tilasin. Kisoja on tällä seudulla tosin aika nihkeästi, mutta pitää sitten kesäkuun lopulla käydä vähän muualla juoksemassa. Huomenna Keskisalo juoksee Ostravassa ja toivottavasti EM-rajat menee rikki että pätkähtää!

1. Näetkö unia? Muistatko unesi?

Näen paljon ja tosi sekavia. Kirjoitan kaikki muistamani unet ylös.

2. Uskotko unien tulkintaan/tulkitsetko unia?
Uskon sillä lailla, että unet sekoittavat nähdyn, kuullun, koetun, luetun, mietityn sekaan vielä alitajunnan ja mielikuvituksen. Mutta en usko, että siitä vois ennustaa jotain.

3. Oletko kokenut selkounia, valveunia tai unihalvauksia?
Selkounia tosi usein. Siitä on hankala avata silmiä, mutta siihen pystyy kyllä. Valveunia ja unihalvauksia en onneksi koskaan.

4. Onko sinulla jotain sinulle tyypillistä toistuvaa kuumeunta?
Juu. Valkoisella taustalla seison, vieressäni täysin valkoinen seinä. Nurkan takaa kävelee kirkasvärinen tiikeri, joka katsoo minua kohti. Juoksee minua päin ja loikkaa ylitseni. Olen nähnyt varmaan sata kertaa, myös ilman kuumetta.

5. Käveletkö unissasi?
En.


SOI: Pain Of Salvation - Animae Partus-Pluvius Aestivus = Aivan mahtava instrumentaalipätkä!