Niin. Kai mä sitten olen. Ei saisi ollenkaan pyöriä missään lääkärisivustoilla. Sitä aina itselleen sitten kuvittelee kaikki mahdolliset sairaudet. Minun kohdallani tuo taito on jo kehittynyt sille asteelle, että osaan ne oireetkin saada realistisiksi. Ankeeta olla luulosairas ja tietää se. Silti ei osaa lopettaa stressailua.

Kokeilin perjantaina saunassa ollessani, että onko tosiaan tuntoaistini herkistynyt ottamaan kaikki mahdolliset tuntemukset kehossani. On. On se vaan perkele kohtuullisen herkkä. Sitä kun saisi jonkin muun aistin yhtä herkäksi. Kokeilin, että saanko sydämen sykkeen tuntumaan kehossani, niin etten kädellä paina mitään valtimoa. Mitä nyt rinnassa, kaulassa, vatsassa, takareisissä... EI PERKELE! Vois oikeesti lopettaa tuon miettimisen.

Nyt on pari päivää pistellyt naamassa ja vähän jalassa. Sama ilmiö oli minulla kesällä kun stressi oli suurimmillaan. Ja kun tuo Neiti ilmestyi elämääni, niin kaikki oireet katosivat vähitellen. Nyt niitä on tullut taas takaisin, kun on pitänyt vähän stressata... Tuntuu, että oon ainut luulosairas maailmassa.

SOI: Type O Negative - Love You To Death = On kyllä semmonen tunnelmabiisi. Mahtava!